Tip na nákup

Veľa z vás sa ma pýtalo, či by som nevedela odporučiť zaujímavé blogy a hlavne obchody či e-shopy kde rada nakupujem. Spísať niečo také mám v pláne už dlho, len sa k tomu nie a nie dostať (že nemám čas takmer na nič ste si už asi všimli). Dnes vám ale dám tip na skvelý eshop, kde si môžete nakúpiť kopu úžasného materiálu ale aj iných vintage srandičiek, ktoré skrátka musíte mať



Mojou prvou objednávkou už celkom dávno boli malé drevené špulky na odstrižky zo stužiek, a nedávno veľká kruhová vysekávačka - tá bude ale predmetom iného článku (ó áno niečo chystám). Pri poslednom nákupe ma ale oslovila majiteľka obchodu a ja som si nadšená vybrala týchto pár vecičiek. (ešte raz jej týmto ďakujem :3)

Atramentová poduška po veeeľa rokoch vdýchla život starým pečiatkám, ktoré som nedávno našla doma. Teraz sa po večeroch zabávam a tlačím si podivné kvetované vzory na všetko čo mi napadne.

Čudo naľavo dole, aka rohová vysekávačka je pre mňa zázračná vecička - milujem totiž oblé rohy, a často som ich na svojich zošitoch, vizitkách a kartičkách ručne strihala. Teraz už nemusím, ona to totiž spraví jedným stlačením za mňa! 

A najlepšia vec na koniec...  všimli ste si na fotke najkrajšie spinky na svete? Na stránke si môžete vybrať dokonca z ďalších rôznych druhov, ale varujem vás. Asi si dlho nebudete vedieť vybrať. :3

3 komentáre: