Roztomilé záplaty z filcu

Odkedy som v sekáči objavila poličku s bytovým textilom, je môj život oveľa krajší. Vždy tam niečo skvelé objavím, ale z tejto klasickej hrubej deky som sa tešila asi najviac. Nič krajšie a fotogenickejšie si na tráve rozložiť nemôžete.

Ako to už ale v sekáčoch chodi, nízka cena má svoje nevýhody, a doma som si všimla, že je na dvoch miestach trochu roztrhaná. Čo teraz? Nechcela som, aby sa ďalej párala, a tak som diery zašila. Vyzeralo to ale príšerne, a tak som sa rozhodla pre lepšie riešenie - milé záplaty z filcu.

Stačili na to len tri veci (viď obrázok). Z filcu som vystrihla 4 rovnako veľké srdiečka, a tie potom najprimitívnejším stehom (iný neovládam.. a vlastne ani tento) z oboch strán prišila na roztrhané miesta.

A deka je pripravená na piknik! Musím povedať, že som celkom rada, že som bola nútená ju opravovať. Takto je ešte krajšia, a ak by bola vcelku, nič podobné by mi asi nikdy nenapadlo :)


17 komentárov:

  1. ta deka je naprosto úžasná! krásné barvy a ty záplaty se vážně povedly, vypadá to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opravdu je takto o hodně hezčí:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to nádherné :) opravdu podařené :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásné!!!! To mě nikdy nenapadlo se v sekáči koukat i po takovýhle věcech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása :) Mne jedine na sekáčoch vadí, že ani po opratí sa neviem zbaviť toho smradu :/ A záplaty si vymyslela super! :)
    Bebaty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak ten smrad neznášam, ale zatiaľ som s tým po vypratí problém nemala :) aa ďakujem :3

      Odstrániť
  6. výborný nápad, vypadá to moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paráda! Tuším idem do sekáča hľadať roztrhanú deku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jej ta deka je nadherna so srdieckami :) A tiez foto je velmi pekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úúúplne úžasné to je! :))
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já se vždycky bavím těmi tvými texty. Po objevení poličky s bytovým textilem je tvůj život oveľa krajší, fotogenická deka, a záplaty jsi přišila najprimitívnejším stehom a iný neovládáš.. a vlastne ani tento :D Jen tak dál, směle a neohroženě pokračuj! Tvůj blog mi vždycky zvedne náladu. Díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jee.. krásna deka... milujem sekáče a ich zákutia :)
    S pozdravom Zuy
    www.zuyjournal.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne fotky

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Paráda, já v sekáčích bytový textil vždy jen obcházela - teď se na něj asi taky mrknu :D
    http://kamenurazu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť