Washi záložky

Všetci vieme, aké super sú washi pásky - môžete nimi oblepiť [doplňte sem hocijaké predmety], všetko oživia a hocikedy ich môžete dať dole (a ak si nemusíte na jedlo zarobiť sami tak sú aj celkom lacné). Ja osobne veci veľmi neoblepujem, keďže si ich buď kupujem vzorované, alebo mám naopak rada ak sú úplne jednoduché, a tak ma na páskach zaujala najmä posledná spomenutá vlastnosť. Inšpirovala ma k tomuto najľahšiemu DIY "projektu" na svete - milým záložkám, ktoré vám z knihy, časopisu ani zošita nevytrhnú ani kus papiera.


Potrebujete iba pásky, nožnice a kúsok papiera, ktorého šírka je na vás. To bude tá nelepivá časť záložky - u mňa funguje najlepšie 1,5 cm ale ak potrebujete mať záložky väčšie, pokojne tam papiera nechajte viac.

Ak sa rozhodnete pre 1,5 cm, tak si ako prvé nastrihajte pásku po piatich centimetroch. (keďže neprojektujeme budovu, tak to samozrejme nemusí byť presne, viď obrázok.)

 Pásky nalepte na papierik, potom ho otočte...


... a prilepte pásku aj z druhej strany. Ak ich máte všetky, môžete ich nastrihať, a záložky sú hotové.

Tadá. Kto si už nikdy nekúpi v papiernictve hnusné neónové lepiace papieriky?

Využitie v mojom debilníku na všetko - čo záložka, to jeden predmet. Ja si pamätám poradie, keďže sú zoradené podľa rozvrhu, ale ak s tým máte problém môžete ich buď farebne odlšiť alebo si na ne názov predmetu zapísať. To je ďalšia z výhod papierových pások.





9 komentárov:

  1. Presne niečo takéto som použila do svojho debilníčka aj ja, akurát som použila obyčajnú farebnú lepacu pásku, pretože washi pásky mi ešte neprišli :)
    A je to dobrá vec :)

    www.bebaty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pořád washi páskám odolávám, ale myslím, že už to dlouho nevydržím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, čo to za parádny vintage časopis?! :-)
    A záložky parádne, "o tom potom"!

    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je darček z Anglicka od ambrozalia.blogspot.com :3

      Odstrániť
  4. a ja takéto pásky nikdy nikde nenajdem :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na sashe ich je kopec...a celkom peknych ;)

      Odstrániť
  5. Skvelý a hlavne jednoduchý nápad! :)

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ohoohooo, budu si je muset taky pořídit.

    OdpovedaťOdstrániť