Z nenávideného milované

Oranžová je fakt hnusná farba, a nemala som ju rada nikdy. Hlavne preto, lebo mi pripadala lacná, a určite k tomu niečo pridal aj príbeh mojej mamy o škaredých oranžových šatách, ktoré jej nanútili a musela ich nosiť. Časy sa ale menia a keď mi prišla rozkošná malá obáločka s fotkami, niečo sa vo mne zlomilo a zrazu sa mi zapáčila. Objavila sa hlavne na hlúpostiach ako zápisníčky, písacie potreby, ale už pomaličky prišlo aj na oblečenie, a ja sa (dosť často) pristihnem, že si chcem na seba zobrať aj niečo iné, než čiernu, tmavomodrú a vínovú. Bodky ale ostali :3

Spomínanú osudnú obálku Printic isto poznáte - ide o aplikáciu, pomocou ktorej si môžete vybrať a nechať vytlačiť milé rádobypolaroid fotky, ktoré vám prídu priamo domov. Objednávať si ich pre seba mi síce príde trochu zvláštne, ale to, že taká milá zásielka môže prísť z Francúzska vašim priateľom hocikam na svete je úplne super.


Táto šatka má šialený vzor a šialené farby. Teda ak si spomeniem na moje zmýšľanie pred pár rokmi/mesiacmi. Nič s oranžovo-fialovými trojuholníkmi, kosoštvorcami, obláčikmi a neviemčímešte by som si na seba nikdy nedala, ale teraz? Láska na prvý pohľad! A spôsob, akým som sa k nej dostala ma presvedčil, že mi skrátka bola súdená. 


Okrem tohto blábolu mám pre vás aj dobré správy! Postupne vybavujem zmeškané a zabudnuté veci (ak vám niečo odomňa malo prísť, a neprišlo, tak sa konečne dočkáte), stoja mi tu dva takmer hotové projekty, ktoré vám chcem ukázať, a tešíť sa môžete aj na giveaway v spolupráci s Vilou Vilôčkou.

14 komentárov:

  1. ty máš vždy také krásne veci a fotky a nápad s mrkvovými bodkami je <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá šatka je veľmi pekná.. páčia sa mi vzory :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja tiez oranzovu nemam velmi v laske, nepristane mi, teda aspon myslim, no pri pohlade na tvoje "oranzovosti" vo mne tiez na chvilu poskocilo, ze na nej nieco bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haha, k oranžovej mám rovnaký ne-vzťah (a asi som práve prišla na to, prečo nemám rada mrkvu...;-) Nevadí, hádžem ju zajacovi, ten si na farby nepotrpí.:-) Ale tie mrkvové bodky vyzerajú fakt chutne!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach! :D
    No už som sa nevedela dočkať nového príspevku :) A je super :333 :)
    A oranžová je u mňa to iste :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko je také oranžové :3 ach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neniiii hnusna! :D oranzova je silno van goghovska a to uz je nieco :) a oranzova s modrou je zase ako vlasy hlavnej hrdiny Vecneho svitu neposkvrnenej mysle (rysave s modrymi gumickami). no, ja mam na oranzovu same prijemne asociacie! :) dufam, ze ta nimi nakazim (vivat, pomarancova dren!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heej veď ja ju už mám rada! až príliš :D.. a ano ano clementine! idem si to znova pozrieť :3

      Odstrániť
  8. Domča, prosím tě, jak jsi vyrobila své záhlaví? Jde mi o to, jak jsi dokázala oživit obrázek, ne přímo text. Že když kliknu na "tvorí/žije/kecá" přesměruje mě to na štítky. Děkuju za osvětlení a vysvětlení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že som pochopia na čo presne si sa pýtala :D

      nie je to klasický header ako som mávala kedysi a aký majú všetci, teda že je to jeden dlhý a úzky obrázok. vyrobila som ho síce v grafickom programe, no potom som ho "pokrájala" a vznikli mi z neho 4 obrázky... celý header som potom išla vložiť cez html/javascript modul, nie cez klasický headerový kde sa dá nahrať len jeden obrázok.. tam som skopírovala 4 takéto kódy (pre každý obrázok a teda aj odkaz jeden):

      (neviem do komentárov napísať html kód, napíš mi na facebooku a tam ti to skopírujem :)

      ak to máš dobre vypočítané, a dáš všetky kódy za seba, tak by sa ti mali všetky obrázky dať PRIAMO vedľa seba, takže to bude navonok vyzerať ako by to bol jeden header a nie 4 menšie obrázky :)

      Odstrániť
    2. Ty kokos, tolik sraní kolem toho :D Ale vypadá to luxusně :) Tvůj blog je můj nekonečný zdroj inspirace. Už píšu na FB :D

      Odstrániť
  9. Prosim vas a ta satka je odkial?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šatka je značky La Marelle (http://www.lamarelle.net/fr/22-nouveautes-accessoires) dá sa z ich stránky objednať aj na Slovensko, no hrozne sa to predraží :( ja som sa k nej dostala úplnou náhodou, lebo prišla omylom do obchodu kde brigádujem

      Odstrániť