Zo skicára album

Dobrý album by mal mať pevnejšie strany, a stránky by mali čo-to vydržať. Ak nechcete za ten luxus zaplatiť majland (pozdravujem veľké spoločnosti navrhujúce materiál na scrapbooking), môžete ich vymeniť za výkresy. Tie samozrejme nájdete v skicároch, no všetky, ktoré som doteraz videla mali väzbu slabú, aby sa dali výkresy ľahko vytrhnúť, čo je samozrejme pri albumoch neprijateľné. Tento je ale iný! 20 výkresov je spojených klasickou krúžkovou väzbou, a tak vypadnutie listov a tým aj vašich drahocenných serepetičiek nehrozí.

Obal si môžete olepiť, alebo ho (ako ja) kompletne vymeniť. Stačí len roztiahnuť krúžky, papiere vybrať a potom spolu s novým obalom vrátiť naspäť. Trvá to síce trochu dlhšie, ale výsledok vždy stojí za to.

Ja som (prekvapivo) použila na nový obal albumu tabuľovú farbu. Niežeby to bolo praktické, a malo zmysel na obal niečo písať, no mám rada  ako tá čierna, matná a trochu zaprasená farba na veciach vyzerá. 


Obal je vymenený? Tak si teda môžete vytiahnuť fotky, lístky, pohľadnice, vstupenky a iné hlúposti, a pustiť sa do lepenia. Takéto škaredé dni sú na to ako stvorené.

12 komentárov:

  1. tvoj budúci dom :-D http://www.californiahomedesign.com/sites/all/files/wysiwyg/3483362903_9b2613d7fe.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh taký potrebujem nutne, ani nie že na album ale štve ma pri skicároch že sa mi vytrhujú strany samé joj! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto je vážne super nápad ! :) Myslím, že si v priebehu týždňa niečo také vytvorím :)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prečo nedávaš príspevky častejšie? :(

    OdpovedaťOdstrániť