Pre hrnček bez uška

S touto vecou, ktorú múdri internetoví ľudia vymysleli a nazvali "mug cozy" vám vraj nápoj vydrží v hrnčeku dlhšie teplý a budete ho môcť chytiť do ruky a nepopáliť sa. Neviem či je tá prvá vec pravda, ale zato veľmi dobre poznám pocit, keď nemôžem chytiť horúci hrnček bez uška a napiť sa z neho. To mi ako dôvod stačilo, a rozhodla som sa niečo podobné vyrobiť. Pliesť síce viem (ok, už asi moc nie), no pre dobro každého kto číta tento blog som sa rozhodla túto srandu vyrobiť najjednoduchšie ako sa dá, a to z filcu.

Podľa šablóny (ja som ju nakreslila sama, ale vy môžete použiť napríklad túto a upraviť si ju tak aby presne sadla na váš hrnček) som vystrihla z filcu takýto tvar. Potom som na ňom povystrihovala malé oblúčiky, napasovala ich tak aby sa na koncoch dokonale prelínali a zachytila spinkou na mieste spoja.

Okraje som potom zošila zopár stehmi červenou niťou a kabátik bol hotový :) 

13 komentárov:

  1. nemám rada hrnčeky bez uška, ale toto je tak roztomilé, že mám chuť si jeden kúpiť a toto zrealizovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je také zlaté a praktické :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi dobre si to vymajstrovala a vymyslela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nápad je to super,až budu mít obyčejný hrníček, taky si to vyrobím:))

    OdpovedaťOdstrániť