Pásky z lásky

No dobre, láska je prehnané slovo, ale žiadne iné s podobným významom sa nerýmovalo. Každopádne, internetovému obchodu washi-tape.cz sa môj blog zapáčil, a tak mi ponúkli tri pásky podľa vlastného výberu zadarmo. Spravila som teda najdôležitejšie rozhodnutie môjho života a o pár dní sa ku mne dostal nádherný balíček s týmito kúskami! 


Bodky samozrejme vo výbere nemohli chýbať, zaujala ma aj pásky s rôznymi stehmi (keď už sa tu snažím tvoriť DIY blog) a najviac som si zamilovala belasú oblohu so srdiečkami. Nie sú rozkošné? 

Teraz nimi idem všetko oblepiť, a vy nezúfajte- ďalšou časťou spolupráce je aj giveaway pre vás :) Takže to
tu určite sledujte.

33 komentárov:

  1. Washi pásky v zbierke teda ešte nemám, ale myslím, že dáku už nutne potrebujem! Na giveaway sa teda veeeľmi teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to najgeniálnejšia vec na svete, určite aspoň jednu potrebuješ!

      Odstrániť
  2. ja som z washi pasiek vzdy prudko nestastna, pretoze si nikdy neviem vybrat. nikdy nikdy...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super,taky bych je brala. A ještě zadarmo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je pecka! já si asi taky pár pásek objednám, mají naprosto úžasný výběr.. :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Můj největší problém je taky s výběrem :-D Je to nekonečné …
    Teďka mají super vánoční akci na tchibo.cz je jich tam v balíčku buď 12 nebo 25 za hezké ceny. Tak se mrkněte :) Já už mám objednáno.
    Marti

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super, musím sa tam trošičku poobzerať :-D
    a na giveaway sa teším aj ja
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá obláčiková páska je úplne parádna, aj bodkovaná a cikcaková. Všetky sú super. Nádhera, ja už sa dlho chystám na objednávku z tohto e-shopu, ale neviem si vybrať. Majú tam asi najlepšie ceny. Teším sa na GA, to bude paráda :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie pásky sú geniálne. už dlho nad nejakou premýšľam.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné sú!!! Všetky tri! Tou obláčikovou by som si asi steny v izbe oblepila :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovedaťOdstrániť
  11. washi-tape se mi líbí strašně dlouho, akorát je mi úplně jasné, že kdybych je měla doma, tak najednou nebudu vědět, co s nimi. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. skus pozriet washi tapes aj na Ebay-i, maju tam krásne vzory a za oveľa nižse ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já je zatím kupovala jen v Papelote, kde sice nejsou nejlevnější, ale miluju je tak když tam jsem nikdy neodolám a nějakou si koupím. :) Puntíkovanou mám též akorát ve světle šedivé s bílými puntíky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásny blog :))
    http://victoriahornak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jé, jé, jé, to je něco pro mě! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásny blog, teraz som objavila :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kráásne súú :) hlavne tá tretia

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Domča, co se děje? Nějak ti tu ten blog umírá. Je mi to líto, protože jsem si ho za tu dobu, co ho sleduju, a to jest od samého začátku, hodně oblíbila. Dokonce jsem díky tobě začala přemýšlet o blogu vlastním! Ale ještě jsem ten nápad nerealizovala :D Chápu, že na to už třeba nemáš čas, nebo vyprchalo počáteční nadšení, jen chci říct, že je to škoda. Mám ráda jak tvoje DIY nápady, tak styl psaní i celkový design blogu. A nejvíc ze všeho tvoje fotky, ty jsou bohovské! Byla bych moc ráda, kdybys blogovala dál a nevzdala to, protože tvůj blog je jeden z mála zajímavých a ještě k tomu krásných. Takové mé skromné přání k Vánocům ;)) Takže teď přeju krásné svátky a do nového roku spoustu nápadů, síly a chuti sem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, o počiatočnom nadšení by som nehovorila, keďže tento blog som písala dva roky :) Nemala som čas, ani prostriedky, v škole som bola niekedy aj 12 hodín, od siedmej rána do večera, a voľné dni som pracovala tiež od rána do večera. Okrem toho asi tri mesiace som nemala foťák, a teraz keď som si ho kúpila, tak prišli skúšky a seminárky :) Ale ďakujem ti za pekné slová, potešila si ma. Aj mne to chýba,len proste nie je kedy.

      Odstrániť
  20. Washi tape zbznuju, ale jeste jsem sebohužel nedokopala k nákupu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahojky, spomenula som si na teba - alebo tvoj blog v ikeii tak posielam link :) Pekny den. Denisa F.
    http://www.ikea.com/sk/sk/catalog/products/20248043/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja som nakupila na www.sashe.sk/washiwashi...tam je ich koooopa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Site content allows businesses to target specific viewers, which in turn increase sales.
    There are many SEO companies who have started early, and
    in order to capitalize the market they offer their service
    at affordable rate. Everyone is aware about e-mail marketing in the present day.



    My website - delray beach internet marketing group

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Johnny Depp is another example of a celebrity who
    loves stylish sunglasses. The website will have a special section called “The Rainbow Connection“, which will serve as a
    social media site for children. It could possibly be employed generally because of development kind
    as well as excellent best quality.

    Here is my site latest celebrity dress up games online

    OdpovedaťOdstrániť