Vecičky, časopis, a tak

Zdravím vás po trochu dlhšej blogovej prestávke. Mala som na práci zopár iných vecí, no nebudem klamať, aj chuť ma akosi prešla.. no ako to príde, tak to aj odíde a dnes vám teda dám vedieť o pár super vecičkách, ktoré sa u mňa doma objavili :)

Začnem takou mne najmilšou vecou a to keramickým srdiečkom z jarmoku. Z červenej glazúry mám v poslednej dobe iskričky v očiach :) Bodkovaný zápisníček je vlastnej výroby a používam ho na zapisovanie všetkého na čo nesmiem zabudnúť, keďže sa mi to akosi začalo dariť.

Poznáte internetový obchod Nordic Day? České čitateľky by teoreticky mohli, keďže má rovnakého vlastníka ako známy Bella Rose. Ja som ho objavila nedávno a hneď mi pár vecí padlo do košíka. Bohužiaľ šetrím, a tak som jeho obsah zredukovala len na tieto dve drobnosti- bodkovanú washi pásku a peračník, ktorý asi vyrobili presne pre mňa. Objednať si môžete aj na Slovensko, no bohužiaľ vám informácie o doručení  nepoviem, keďže som si objednávku vyzdvihla v sklade pri výlete do Brna. 

A najlepšia vec na záver: Od 9.9 by ste mali v stánkoch nájsť nový slovenský časopis o DIY s názvom Mollie tvorí. Ja som sa o ňom dozvedela až dnes, vybehla do mesta a našťastie ho objavila hneď v prvej predajni. Trochu ma síce zaskočila cena (3,49), no keď som ho dostala do rúk, tak som pochopila - je vytlačený na kvalitnom kriedovom papieri a vyzerá fakt pekne.


Nájdete v ňom aj pár tipov na nákupy, no hlavne fotopostupy na výrobu všeličoho možného od módnych doplnkov až po veci do bytu. Všetko vyzerá naozaj veľmi pekne, no trochu (dosť) ma zamrzelo, že väčšina námetov, samotných návodov i fotiek je zo zahraničných blogov. Nájdete tam síce aj postupy od LucLac, a Hogo-Fogo, no ja osobne by som bola oveľa radšej ak by práve tie naše prevažovali.

Každopádne som  rada, že niečo takéto vôbec u nás vzniklo, a určite si časopis kúpim aj nabudúce. Aký máte naň názor vy?

A aby som nezabudla: do konca septembra s amôžete zúčasniť giveaway o takúto peknú cenu :) Stačí len lajkovať moju novú facebook stránku!

21 komentárov:

  1. tvoj blog som objavila len nedavno, cely preluskala a potom tu zrazu ostalo ticho. veru, chybali mi nove posty. o to radsej som, ze si spat :) a hned s tak rozkosnym peracnikom :) a skvelym casopisom a spol :) mozno by si prave ty mohla byt jedna z tych, ktore prispeju do casopisu nejakym echt slovenskym navodom ;) mna by to potesilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spravila si si nádherný zápisník :-) Tiež som si ho chcel kúpiť, škoda, že ho robia v takomto štýle, no nevadí :D
    peračník je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spravila si si nádherný zápisník :-) Tiež som si ho chcel kúpiť, škoda, že ho robia v takomto štýle, no nevadí :D
    peračník je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podľa mňa ten časopis je len viac menej tlačený pinterest... aspoň ja mám z neho taký pocit. Páči sa mi, že niečo také vzniklo, ale radšej by som bola, aby sa to uberalo trocha iným smerom. Návody čo tam sú si môže každý vygoogliť. Omnoho milšie by mi bolo, ak by ho urobili lokálny, slovenský, ako ty píšeš. Nech si to tie ženy, ktoré ho zostavujú aj vyskúšajú trocha...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oj, krásne vecičky, ako vždy! Vyzerá to tak, že po ten časopis hneď zajtra zbehnem do stánku (keď ho budú mať) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dominika, aj ja som nad časopisom uvažovala, videla som reklamu v neviem akom časopise, len nebolo zobrazené nahliadnutie doňho .. keď ho ale chváliš ty, niečo na ńom bude. .
    zajtra po ňom v meste iste pozriem :) ďakujem za presvedčenie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tie peniaze určite neľutujem hoci veľa vecí by sa dalo nájsť na internete a o väčšine zmienených eshopov a blogov som vedela už dávno.. to ale nie je každého prípad a preto je to ako inšpirácia moc super :)

      Odstrániť
  7. to pouzdro je super a časopis vypadá suprově!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Časopis som tiež chcela, strašne som sa potešila keď vyšiel, no keď som zbadala cenu a to, aký je tenký tak som si to nejako rozmyslela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mohlo by to byť aj lepšie veru :D ale podľa mňa sa dajú tri eurá minúť aj horšie

      Odstrániť
  9. Chacha, "peračník" je skvělé slovo. :))
    Každopádně díky za tip, zrovna nějaký sháním, mrknu sem.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Časopis mám aj ja, zaujal ma náramkový špeciál a keď som sa o ňom dozvedela, potešila som sa, že konečne je aj časopis ako ušitý mne na mieru. Na druhý deň som sa hneď pustila do pletenia bavlniek a čara náramkov..:-) Cena veru mohla byť iná..Čakala som, že bude aspoň obsažnejší a bude mať viac strán, keď už za takú cenu..pritom časopis Emma stojí menej a je obsažnejší..ale povedala som si, že tak ho vyskúšam a uvidím či sa mi to oplatilo a myslím, že niektoré vecičky tam naozaj stoja za to, mám z neho radosť a je to dvojmesačník takže na financiach mi to neuberie :-D keby to bolo každý mesiac no neviem :-D veľa chuti do tvorenia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten časopis bude spíš jenom překopírovaný americký brácha Mollie makes, proto v něm sou návody od Genevy a ostatních... více zde http://www.molliemakes.com/
    ale stejně bych si ho koupila kdyby byl i v čr :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Konečne super časopis, teda aspoň podľa fotiek. A Nordic day aj Bella Rose poznám a majú tam fajn veci, len trochu drahé.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a pair & spare ← geniálny DIY blog :) asi pobežím tiež kúpiť ten časopis :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta slovenská verze Mollie makes mě docela překvapuje. Snad o tom původní autorka ví :-)
    Jinak starší čísla a něco víc najdete tady: http://issuu.com/search?q=mollie+makes

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, tvůj BLOG je pro mě velkou inspirací :) Moc ráda si ho prohlížím a tvořím podle něj :) Nedávno jsem si založila vlastní blog :) Tak jestli chceš, tak se můžeš podívat :) becreative40.webnode.cz

    OdpovedaťOdstrániť