Trochu iná nástenka

Určite so mnou budete všetci súhlasiť, keď poviem, že staré ošúchané rámy sú super. Tento som už raz využila pri fotení, ale minule (len tak zrazu, okolo jednej v noci) som sa rozhodla konečne zrealizovať tento už toľko omieľaný nápad - miesto na odkazy, spomienkové hlúposti, fotky - vyrobené z rámu a motúzika. 

Vyhrabala som teda z útrob šuflíkov klince, kladivo a pozabíjala ich do druhej strany rámu. Potom stačilo už len uviazať motúzik na jednom z nich, a motať, motať.. až bolo o ani nie 2 minúty hotovo.

Ozaj, všimli ste si novú doménu? :) Spustila som kvôli nej aj novú facebookovú stránku, na ktorú sa postupne sťahujem, tak sa pridajte ak ste ešte nestihli! 

15 komentárov:

  1. Hlavně to máš luxusně vyfocené, klobouk dolů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je podarené :-) Škoda, že na takéto niečo už nemám miesto vo svojej izbe :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nápad to sice omílaný je, ale v tvém podaní je v něm zase kousek nového ... minimálně tím, jak jsi to vyfotila:-) krása :) ... docela teď mám chuť jít prohrabat půdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. u mna napríklad veľmi ťažko zohnateľný starý rám. nemám kde. hm.

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, tak to je ake pekne, si mega sikovna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny nápad. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to skvěle! :) Taky mám něco podobného už dlouho v plánu a pořád jsem nic.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si robila davnejsie taky syto zeleny nausnicovac s krajkami (cipkami) a ono je to strasne jednoducho a pritom neskutocne efektne :) big like! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kladívko v jednu ráno je docela odvaha :D Co sousedi? Výsledek je ale fakt nádherný :)

    Marti inspiruj.me

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásný nápad, jen bych potřebovala mít ten rám tak 2x2 metry, aby se mi tam všechno vešlo ;) :D máš krásný blog, přidávám se k pravidelným čtenářům :)

    OdpovedaťOdstrániť