Pastelková dilema

Kto ma pozná vie, že plechové krabičky sú niečo pre mňa. K tejto krásnej (ako inak z Vily Vilôčky, už vás asi musím nudiť), ktorá obsahovala sadu farbičiek som sa síce dostala trochu nezvyčajným spôsobom, ale vlastne som sa jej aj o to viac potešila.

Lenže farbičky boli  fuč! Čo teraz?


No, môžem si do nej dať perá, nožnice, spinky, nálepky, papieriky, obálky, pohľadnice, výstrižky z časopisov, fotky, alebo spomienkové vecičky, ktoré plánujem v najbližšej dobe použiť na nejaký projekt, nové balenie ceruziek- napríklad akvarelových aj so štetcom, alebo hocijaké iné malé (ale hlavne ploché) hlúposti, ktoré potrebujem niekam schovať. Ale ktorú možnosť si vybrať? Panebože, to sú problémy! 



16 komentárov:

  1. Ta je krásná! Já bych teda neváhala, když už máš přímo na obrázku nápovědu co do ní:-) A moje pastelky v plechové krabičce bydlí a nemůžou si to vynachválit:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak táto krabička ma chytila za srdce! Musím si podobnú pozháňať. A jednoznačne do nej pastelky :-)

    EverythingWhatKatyLoves

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta krabička je skvělá! A věřím tomu, že ať už jí najdeš využití jakékoli, bude to boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TEAM PASTELKY ! :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tiež taký krabičkový maniak a myslím, že som ti to už raz písala, ale ďakujem za´link na stránku, pripojený v článku. Toľko nádherných vecí pokope...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bych si z ní udělala paletku očních stínů, nebo tvářenek....Ach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je strašne super nápad! škoda že nemám žiadne očné tiene :D

      Odstrániť
  7. Krabicka je nadherna! Celkovo moc krasne fotis. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. určite farbičky!
    máš tam pekne spravené aj nožnicový štýl, ale keď si predstavím že ju pootočíš a už to nebude tak pekne vypadať, ale bude to všetko na jednej kope. farbičky sa udržia v línii :D
    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Baby ! http://littleyoungladies.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť