Čo s tabuľovou farbou (časť prvá)

Konečne prišli dva dni voľna, počas ktorých sa aj trochu ochladilo a tak som mala po dlhom čase chuť pustiť sa do nejakého vyrábania. Kúpila  som si teda tabuľovú farbu a o zábavu bolo hneď postarené. Čo s ňou teda môžete vyrobiť? Ako inak, tabuľu! Ja ju plánujem využívať najmä na fotenie ale samozrejme aj ako dekoráciu do izby. Nie pre každého je to ale vhodné, a tak vám v ďalších príspevkoch ukážem aj niečo iné aby som nikoho neukrátila :)

Čo na jej výrobu bolo treba?
  • drevenú dosku
  • tabuľovú farbu - táto sa volá Dispam, stála 7 eur a mám pocit že vydrží veľmi dlho
  • štetec
  • rozstrihnuté vrece na smeti, Lidl leták na podloženie, keďže sa nejdeme hrať na hrdinov, ktorí zvládnu maľovať veci bez bordelu
  • ale keďže sme na mojom blogu - podklad si môžete prilepiť na zem peknou páskou
  • škaredé oblečenie, pretože ak nezababrete okolie, tak zababrete seba (viem o čom hovorím)


A môžme sa do toho pustiť. Po prvej vrstve som nepočkala odporúčaných 5-6 hodín, ale asi len jednu, keďže farba schla naozaj rýchlo. Určite sú potrebné aspoň 2 vrstvy! Prvá nebude nikdy dokonale kryť, takže sa radšej nesnažte šetriť a spravte to poriadne :)

Dokonale uschnutú čiernu dosku potom treba celú pokresliť dlhou hranou kriedy a následne rozotrieť handričkou aby sa na ňu potom lepšie písalo. Ak to nespravíte, budete ju síce mať peknú čiernu, no krieda môže povrch trochu poškrabať a zanechať vo farbe malé ryhy.

13 komentárov:

  1. Skvelý nápad, mám v pláne našetriť si na nový nábytok a kompletne zrekonštruovať izbu, takáto tabuľa by sa mi do nej skvelo hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí tyhle tabulové barvy, začínám o ní taky uvažovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám tabuľu v izbe nakreslenú na dverách a dokonca ju mám v tvare takého ducha alebo čo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som tabuľu do izby brala hneď, ale sestre by sa to ani trochu nepáčilo. ach, ach, musím sa už osamostatniť! a potom - prvé čo - kúpiť si tabuľovú farbu! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alebo aspoň maličkú tabuľčôčku! och, srdco sa mi rozpišťalo...

      Odstrániť
  5. Milujem tvoj blog!! Samé krásne kreatívne veci! :)
    Yanka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vzdy ked chodim na tvoj blog tak sa musim usmievat, mas moj obdiv za to, aka si kreativna a sikovna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bodky nesmú chýbať :)

    I´m looking forward to new followers :) http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi dobrý nápad :) To by ma v živote nenapadlo urobiť si vlastnú tabuľu :D Každopádne niekedy vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť