Bodky, prúžky, čierna a biela

Konečne ma presťahovali autom a tak som si mohla tú moju hroznú provizórnu izbu v rámci (skoro žiadnych) možností zariadiť. So starým nábytkom, dverami a podlahou nenarobím nič, ale posnažila som sa aspoň pri menších detailoch... 

Malý skleník z IKEA chráni bylinky pred zubami mojej mačky, sklenená fľaška v kovovom kochlíku na seba prevzala funkciu krhly, vedľa čaká písací stroj na to, kým ho zasa prevetrám a napíšem Ambrozálii list, a vešiak na oblečenie sa prehýba pod čierno-bielymi vzorovanými handrami, ktoré mám úplne najradšej. Až keď som si ich tam všetky zavesila, tak som si uvedomila, aký mám obmedzený vkus v obliekaní... niežeby mi to vadilo, no v poslednej dobe sa akosi prestávam brániť farbám - som zvedavá čo zo mňa nakoniec bude... Žiadna neónová ale nehrozí, nebojte :)

18 komentárov:

  1. to čo tam máš sa podľa môjho názoru volá klasický ženský štýl obliekania a myslím si, že je úplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaaaw ja mám tak provizórne písací stroj na nočnom stolíku presne v strede izby lebo sa mi inde nemestí, len kvôli tým cedulkám a inak ho musím zas schovať :( už aby som sa aj ja presťahovala :-D
    vždy keď vidím alebo si na niečo neónové spomeniem to nenazvem inak ako TÉMA NEÓNY!!!
    farby nenosím ani ja.. teda niežeby vôbec, ale mám veľa šedých a tlmených modrých vecí, jednofarebných... a je mi tak dobre:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uau, úplne super to tam máš...a oblečenie je krásne :-)

    EverythingWhatKatyLoves

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o takom vešiaku snívam už hrozne dlho :) a vkus máš dobrý, neboj sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jémine nenávidím Abrozku. :D ale izba je hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten sklenník je skvelý :)
    aa oblečko neni o čom. parada! :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale veď to je super vkus! Ja sa farbám tiež nebránim, ale najlepšie sa cítim v hnedej, sivej, modrej, čiernej, neviem čím to je :D A bojím sa, že som príliš nudná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kočičce kup Šantu a nebude ti okusovat jiné rostlinky,kočky jí milují.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tohle je dokonalý koutek !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. "chráni bylinky pred zubami mojej mačky" :D jaaaj pobavila som sa :D ale je to super, aspoň chce zdravo žiť. Inak pekný kútik máš :)

    OdpovedaťOdstrániť