Čo s tabuľovou farbou (časť druhá)

Aj napriek hrozivému počtu rastliniek, ktoré u nás doma umreli som sa odhodlala kúpiť si aspoň jednu, ktorá ale po čase potrebovala väčší kvetináč. Doma sme mali jeden obyčajný zelený z Ikea, ktorý sa mi kedysi celkom páčil no už sa mi veľmi nehodil. Tak som ho teraz kompletne celý pretrela farbou a problém bol vyriešený.

Na tom mojom je zatiaľ nakreslený lístoček, no ak máte byliniek viac, môžete si na kvetináče napísať ich názvy, ak rastlinky nepoznáte či ľahko zabúdate ;)

Musím vás ale varovať, je to strašne návykové! Mám chuť premaľovať úplne všetko, ešteže sa viem ako-tak kontrolovať a držím sa len pri pôvodných plánoch :D

16 komentárov:

  1. Keď som bola malá, tak som chcela takú tabuľovú chladničku :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprav síí :D takú by som aj ja chcela, keď budem veľká :3

      Odstrániť
  2. Skvelý nápad! :) A vyzerý to fakt super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je zlaté :) Na pestovanie byliniek je to fakt super nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. <3
    kiežby som aj ja bola taká kreatívna a šikovná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý nápad. Ja by som si tam určite napísala názvy :) Keď budem raz bývať sama, tak by som chcela mať poriadnu bylinkovú záhradku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super nápad. máš nádherný blog ♥

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/ (na mojom blogu práve prebieha giveaway, pridaj sa ak chceš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super! Už strašne dlho sa nabádam, aby som si kúpila tabuľovú farbu. A mám veľa nápadov ako ich využiť. Pretože za tú dobu, čo si chcem farbu kúpiť, som si ponachádzala veľa nápadov ku ktorým pridávam aj dva z Bodkova. No a teraz mám konečne príležitosť vydať sa do stavebnín, lebo prerábame izbu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super nápad

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/
    prosím budeš ma sledovať ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeeeeeeeeej! :D veľmi pekné, určite si niečo také v najbližšej dobe spravím :) super nápad... že ma to prekvapuje- ty máš vždy skvelé nápady!! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi zlatý prístup vo Vile Vilôčke! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Juu, krásné! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná!:) .. já už se na tabulovou barvu chystám skoro rok, ale bojím se, že jak se mi dostane pod ruku, nezabrzdím se:D Tak jsem zvědavá, jak dlouho vydžíš odolávat dalšímu a dalšímu "tabulování" ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Presne ma napadli hneď kvetináče s bylinkami :)

    OdpovedaťOdstrániť