Vlajočky

Postupne nakupujem materiál na výrobu nových vecičiek na SAShE, keďže to bol jeden z plánov na toto leto. Jedna zásielka ma už čaká doma, ďalšia je na ceste, a dnes som vymýšľala ostatné malé detaily - napríklad tieto spinky. To máte tak, peknú vec nemôžete spojiť s inou peknou vecou obyčajnou spinkou... a tak som sa teda pustila vylepšovať nový 100-kusový balíček  nálepkami. 

Rozhodla som sa spotrebovať tie, ktoré mám doma a zatiaľ mi skoro na nič neboli. Kto žiadne nemá, môže použiť textilné pásky, kto nemá ani tie, môže použiť washi pásky, a všetci tí, ktorí sú normálni a nedávajú za tieto prkotiny toľko peňazí čo ja, môžu použiť obyčajný farebný alebo vzorovaný papier


Na tie papierové si môžete niečo napísať (napríklad dátum), ale určite skvele poslúžia aj bez textu ako jednoduchá dekorácia.


17 komentárov:

  1. Ježiš, to je ale pěkný!!! Rozhodně si nějaké vlaječky vyrobím, jsou zlaté.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tím datem je to super nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je roztomilý! super nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kde tak rozprávkovo upravuješ fotky? :)

    S.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už sa teším, čo to bude :) Tie spinky sú rozkošné, mať doma tvoje zásoby papierov :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zamilovala som sa do tvojho blogu! vážne nechápem ako som ťa objavila až teraz. mám doma niekoľko nevyvolaných filmov a pri prezeraní tvojich článkov som opäť dostala chuť vyvetrať prakticu. :) fakt super! followujem hneď. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie sú super, ja by som ich aj do muffinov zapichla napríklad na nejakú party :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Domčo, nedávno jsem objevila tvůj blog a dneska u ranního kafča se mi podařil konečně doprohlížet až na začátek (nebo na konec?:-). A opravdu tleskám! Našla jsem tady u tebe spoustu inspirace, máš to tu originální a milé zároveň:-) Občas jsem se musela smát, protože například lepidlo jsem si kdysi taky "opuntíkovala" (taky jsem tak trochu puntíkomaniak:) a moje číča mi taky "upraví" většinu ozdob, které pověsím na okno:D ... no a abych teda nemluvila úplně mimo mísu - vlaječky jsem zatím dělala jen z párátek, ale dát je na sponečky a používat je třeba jako záložky je fakt super nápad!!!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak to je dokonalý :) jako záložka úžasný :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne sa veeeeeeľmi páčia tie farebné všelijaké papiere a kartičky a také čo máš. odkiaľ také sa dá zohnať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné, úplně mě to uchvátilo - super nápad. Asmeena

    OdpovedaťOdstrániť