Mali by ste vedieť, že... (časť druhá)

  • niekedy sa oplatí vkročiť do obchodu, ktorý už pár rokov obchádzate - možno v ňom totiž objavíte úplne najkrajšie svetre na svete 
  • keď si kúpite vlastný tanier, misku a pohár, tak zrazu umývanie riadu nebude také utrpenie
  • sviečku z IKEA ani netreba zapaľovať - šialene vonia sama o sebe
  • zapekaciu misku si môžete pokojne kúpiť s predstavou, že si do nej doma budete odkladať šperky
  • čaj môžete teraz zalievať aj studenou vodou
  • zelený lak vyzerá na nechtoch (na rukách) fakt strašne dobre
  • namiesto drahých sponiek, gumičiek a čeleniek si môžete do vlasov viazať stužky
  • prastaré od slnka vyblednuté linoleum môže byť prekvapivo fotogenické
  • mamky si to ale samozrejme myslieť nebudú :)

24 komentárov:

  1. to že sa čaj dá zalievať aj studenou vodou je úplne mega vynález !! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však, a aj mi to viac chutí než taký klasický :3

      Odstrániť
  2. Aký to obchod si obchádzala a majú tam tak krasne svetre? Nejaký v trnave? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej v Trnave ale mal by byť aj v iných mestách (niežeby som ho aj niekde inde videla, len tipujem :D) je to tento :) house.pl

      Odstrániť
    2. Tak ten poznam, ja že niečo novo/stare...house je fajn ked maju zlavy, ale minule mi tam "predavacka" asi brigadnicka skoro odkusla hlavu ze som sa chytila nejakeho tricka a mala som chut jej to oblecenie hodit do ksichtu a odist :D

      Odstrániť
    3. čožee to už prečo? :O to si aj mala spraviť! :D

      Odstrániť
  3. ako môžeš roky obchádzať _house_ :) jediný obchod s oblečením v Trnave v ktorom sa dá obliecť :) nice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moc nechodím v maxe na poschodie :D :D neviem prečo.. ale teraz tam budem chodiť asi vkuse

      Odstrániť
  4. Svetrik je veľmi pekny:) tiež mám rada sviečky z ikeii

    OdpovedaťOdstrániť
  5. svetrik je krasny, stužky tiež nosim a sviečky z Ikea paradoxne vonaju viac ked nie su zapalene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Haus sm tiež hrozne dlho obchádzala (aj v Žiline je v Maxe na poschodí :D) a keď som tam vošla tak som skoro odpadla aké pekné niektoré veci tam majú a ten svetrík som dneska obzerala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Srdiečka na svetri? I want to live in that house!;-) A fotka? Krásna ako vždy. Aj s vyblednutým linom:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V Hause som ešte nebola :D ale vidím to tak, že sa tam zájdem pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Přesně, nechej "Ikeáckou" svíčku svíčkou! Já miluji tu Rybízovou ( či něco takového červeného, myslím, že jí máš zrovna na úžasně vybledlém linoleu! :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny svetrík, nevedel by náhodou niekto, kde je House poblíž BA? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som tiež v House včera dobre nakúpila :) krásne svetre a mikiny tam majú :)) a zelený lak mám akurát na nechtoch :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ikea sviečky voňajú naozaj aj samé od seba, ja milujem Tindru. Zelený lak som na nechtoch ešte nemala, ale na nohách som mala taký modro-fialový svetlý a ten vyzeral úžasne, k plavkám je to skvelá kombinácia.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť