Cestovateľský II.

Ak ste čítali môj posledný príspevok, určite viete, čo je zač tento zápisník. Ak nie, odporúčam vám pozrieť si ho. Potom sa však vráťte sem, pretože tento je stokrát krajší a ukážem vám ako a z čoho si ho môžete spraviť. Nie je to vlastne nič ťažké, a chvalabohu ani drahé.


Na výrobu potrebujete:
  • nožnice (poprípade orezávač) 
  • šidlo (alebo špendlík, ihlu, brošňu, odznačik :)
  • okrúhlu gumu
  • pekný zakladač - v podstate môžete použiť aj hocijaký iný papier, no zakladače sú super v tom, že majú dopredu vyznačené čiary na ľahšie ohýbanie.


Zo zakladača vystrihneme obdĺžnik tak, aby boli čiary na ohýbanie v strede. Ten môj mal 25 x 22 cm, no ak by ste chceli do obalu dať zošity inej veľkosti, upravte si rozmery podľa nich. Nezabudnite však k dĺžke zošitu prirátať pár centimetrov na chrbticu.

Papier nie je veľmi odolný materiál, a tak som sa rozhodla vystrihnutú časť zobrať do Faxcopy a nechať zalaminovať. Potom som len odstrihla zvyšnú fóliu a navliekla gumu - návod môžete nájsť v predchádzajúcom článku, pre lenivých aj tu, alebo tu (trochu iný spôsob, ktorý som tentoraz skúsila a páči sa mi viac)

A to je v podstate všetko! Celá výroba ma vyšla na približne 3 eurá a výsledok sa mi naozaj páči. Ak by vám bolo ľúto vyhodiť zvyšok zakladača do koša, vyrobte si z neho zopár záložiek a zrecyklujte aj gumu.

Zaujímalo by vás, čo všetko v tomto zápisníku nosím? :) 

7 komentárov: