le fôtky

Viacerí z vás sa ma pýtali na osud tejto stránky. Nikomu som nič definitívne nepovedala, a (ups) nespravím to ani teraz. Spomenula som však to, že chcem začať niečo iné, kde ma môžete stále pravidelne sledovať. A tou vecou je stránka s fotkami, ktorá vyzerá nejak takto.


Dlho som rozmýšľala nad tým, ako odprezentovať moje fotky bez toho aby som vyzerala ako namyslený rádoby fotograf. Myslím, že som konečne našla spôsob aký mi najviac vyhovuje, a bola by som veľmi rada ak by ste ma sledovali práve vy, čitatelia tohto blogu :)


Momentálne pridávam fotky z výletu do Paríža. Fotila som výhradne na film, a z výsledku som nadšená :) Ak sa vám budú páčiť a mali by ste záujem, občas vám tu o nich môžem napísať niečo viac. Čo vy na to? Určite sa ozvite v komentároch, veľmi rada si ich prečítam.



10 komentárov:

  1. teším sa na tvoje fotky, ale blog je (bol) blog... :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež skôr blogový typ, blogy mám omnoho radšej ako celý fejsbúk... Ale keď nič iné, aj fejsbúk je dobrý. :)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj blog bude :) ale facebook, resp. sociálna sieť je dôležitá vec

      Odstrániť
    2. A ten blog bude ohľadom iba fotiek, či aj scrapbooku ? :/...

      Odstrániť
  3. veru aj ja som skor za blog... ale na druhej strane fb je vyborna forma sebaprezentacie tak to chapem... krasne fotky a vela dalsej kreativity zelam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa viac páčilo, keď si sa venovala skôr tomu scrapbookingu, pretože fotografovanie ma až tak neoslovuje.. takže sa nenahnevaj, ale ja by som sa skôr potešila, keby ostaneš pri blogu :).. pretože blog je blog a fb stránky už má každý, ale takto je to krajšie, prehľadnejšie a efektívnejšie :)... Takže za mňa blog (y).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky mám radši tenhle blog, ale FB stránku určitě budu sledovat! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej siminka zuzana em hneď prvááá :-D

    OdpovedaťOdstrániť