Po sviatkoch a novoročných výpredajoch sa teraz do obchodov blíži nové šialenstvo, ktoré zrovna neobľubujem. Ak sa ani vám nepáčia presladené medvedíky alebo čertíci s úchylnými výrazmi a rozhodli ste sa Valentína ignorovať, úplne vás chápem... Ale čo si budeme klamať, nejaké, hoci aj malé gesto sa podľa mňa patrí, a ak si to myslíte aj vy, môžete sa inšpirovať týmto jednoduchým a lacným nápadom. 

Na takéto milé ranné privítanie pri čajíku stačí len: vzorovaný, farebný ale pokojne aj biely papier, nožnice, lepidlo, a samozrejme obľúbený čaj vo vrecúškach

Škaredý cetlík z vrecúšok stačí odstrihnúť, a na koniec šnúrky nalepiť dve z papiera vystrihnuté srdiečka,. Na tie potom môžete napísať napríklad kratučký odkaz alebo venovanie - to už bude na vás :)

23 komentárov:

  1. skvelý nápad, určite zrealizujem :) :) veľmi pekný blog, pozývam ťa aj ku mne - môj blog TU

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Valentýn tiež nemusím, aj keď zlacnená čokoláda nie je zlá :D. V Amerike sa mi to zdá pomerne pekné, ale u nás nie. A takéto srdiečko na sáčiky si niekedy robievam, aj keď nie je Valentýn.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nápad:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé tak to by mě nikdy nenapadlo a myslím, že bych si toho ani nevšimla

    OdpovedaťOdstrániť
  5. male a mile, hlavne, ze bodkovo je zase spat s novym clanockom :) tesime sa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v bodkove je po skúškovom :) aj ja sa teším! hádam mi bude priať svetlo a bude tu toho viac :)

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super nápad! Vyskúšam niekedy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super nápad ja ho už dlhšie poznám ale stále je pekný a tak ľahko neomrzí :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tu je môj blog www.ellmodels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great article, totally what I needed.

    Review my site :: kursy dla dorosłych

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Really Very Beautiful and Smart Worked. Thanks

    OdpovedaťOdstrániť