Ovocíčko

Veľmi jednoduchý spôsob ako prinútiť eurá z mojej peňaženky nečakane zmiznúť je spraviť La Marelle výpredaj vo Vilôčke. Tentoraz je to ešte horšie, keďže sa na tie krásne vecičky pozerám naživo každý druhý deň celých 8 hodín. Samozrejme to nie je naozaj zlé - lepšiu brigádu by som už nikdy v živote nenašla, akurát sa mi ťažšie odoláva pokušeniu kúpiť si všetko na čo siahnem :D A tak som sa teda rozhodla aspoň trochu podľahnúť a spraviť si radosť...

V poslednej dobe som úchyl (okrem bodiek) na ovocie - k melónovej taške a jahodovej peňaženke som teraz do zbierky pridala čerešňičkovú brošňu a bodkovo-čerešňovú taštičku. Okrem toho sme ešte s mamou neodolali a obe si kúpili po jednom Panier des Sens mydielku, ako inak ovocnom s vôňou malín, jahôd a lesných plodov. Len sa bojím, že ho nikdy nepoužijem, keďže vyzerá tak pekne.
Všetko toto (a aj oveľa viac) nájdete vo Vile Vilôčke v Trnave, a ak dobre trafíte deň, tak tam budem aj ja  :)

14 komentárov:

  1. ty pracuješ vo Vila Vilôčke? :O och, závisť! vždy keď chodím okolo tak sa už len do výkladu bojím pozrieť, nie ešte do vnútra ísť..celé by som to tam najradšej vykúpila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áááno :3 no to poznáme, je ťažké odolať naozaj :D

      Odstrániť
  2. tá bodkovo-čerešňová taštička je čarovná! .)
    a to s tým mydlom poznám - tiež mám doma nejaké ovocné handmade mydlá, ktoré tak pekne vyzerajú a/alebo voňajú, že ich ani použiť nechcem. pamätám si, že ako dieťa sme nejaké také mali z nejakého jarmoku, ale tam bol opačný problém, tie som chcela minúť čo najrýchlejšie, lebo v strede bol zaliaty gumový hračkársky dinosaurík :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to všechno krásný:) Ta taštička, brož:3.. i truhla vypadá krásně, haha.
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S krásnými mýdly to mám stejně; je mi líto je používat a tak kolem nich pořád chodím a očuchávám je; některá mám mezi oblečením a až když přestanou vonět, tak je s lítostí konečně použiju.
    Taková brigáda musí být úplně skvělá, ale já bych mezi takovým zbožím asi řádila jako černá ruka a pořizovala si kdeco. Hrozně se mi líbí ty pohledy, obzvlášť ten s velrybou. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, závidím takú brigádu :) A nečudujem sa, že si neodolala tým vecičkám, taštička a brošňa sú proste dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. niečo z ananásom tam nemáte?? .... som momentálne závislá :D tá taštička je perfektná <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brošňa za 9,70???! Sa zbláznili?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Júj nádherné vecičky, fakt zlaté. Páči sa mi hlavne tá taštička, tá je strašne chutná. :)

    OdpovedaťOdstrániť